Långpromenad i mörkret

Efter jag tagit mig hem från Sanna mötte jag Daniel för en promenad. Blev en lång och härlig promenad tror vi gick säkert två timmar, så grymt skönt, ångesten kom och gick men tur man hade en god vän vid sin sida. Vi hann prata väldigt mycket om allt, han ger mig så mycket bra energi och positivitet, vi kan verkligen prata om allt vilket är otroligt med tanke på att vi "bara" kännt varandra några månader. Vi stannar vid ett lust hus vid en insjö, älskar ljudet av vatten, det var så lugnt och skönt, stod där jätte länge och diskuterade bl.a. Förhållanden och jag berättade att jag träffat en intressant kille och han gav mig lite tips. Nu är jag hemma i sängen och klockan är mycket... I morgon känns som en mardröm, måste ringa massa jobbiga samtal och så väntat besök på Karolinska, kan inte påstå att jag känner mig taggad och vet inte hur jag ska kunna sova, men men. Godnatt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!