Öl, Biljard och middag

 
Kom precis hem i från bästa morbror, vi har haft en helt underbar eftermiddag/kväll tillsammans, riktig kvalitetstid , vi spenderar väldigt sällan  tid  tillsammans bara vi två,  så det var toppen. Vi möttes upp direkt efter att jag varit i stan och så drog vi och spelade biljaridoch tog oss en varsin öl i bowlinghallen. Spelandet gick hyfsat bra om inte annat var det riktigt kul. Efter biljarden tog vi en rask promenad hem till morbor,lagade mat tillsammans och drack lite vin. Blev lite mycket mat, ångesten kom ganska snabbt och nu har jag fått för mig att jag kommer dö i fetma! Fick bli enem i rask promenad hopp om att bli av med ångesten, men den vill inte ge mig sig, och så är jag helt ensam hemma, känns inte allt för bra, men måste försöka, men mår inte alls bra, skitångest!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!