Things keep getting better!

Har mått otroligt bra de senaste dygnen, faktiskt enda sedan i onsdags....kan inte tacka mina vänner nog för att dem peppar och stöttar mig till hundra procent, vore ingenstans utan er! Tack!
 
Mötet igår på försäkringskassan  gick bra, Micke tyckte i alla fall att jag var duktig!
Annars blev det en hel kväll med min Bästa, Johanna! Flummande lagom mycket och skickade skumma  och kankse lite smygsnuskiga sms till lite folk.....illa men himla kul. Blev en himla massa onyttigheter också, lite smått ångest på det, men man lever ju bara en gång, försöker i  alla fall vara positiv dock inte min starka sida, men försöka duger.
 
I brist på bilder så bjuder jag på denna otroligt vackra bild från en annan flummig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!