Välkommen söndag!

Igår när jag kommit hem mådde jag så sjukt dåligt, hade sådan otrolig ångest, panik, visste inte vart jag skulle ta vägen och det slutade i blod och tårar. Vill dock tacka med hela mitt hjärta , Sanna som tog sig tid att ringa mig i natt och underbara Johanna som smsade med mig hela tiden, ni är bäst och jag kunde inte vara mer tacksam, finns inte ord!

Idag är en ny dag med nya tag och jag startar den med en äggmacka, flera glas färsk juice och så musik såklart, och morgonblogg, så mysigt. Nu ska jag hoppa inne duschen kanske städa upp lite i köket i alla fall och sedan ska jag träffa Sanna och kramas då hon åker hem till Umeå ikväll, buhu , kommer sakna!


Kommentarer
Postat av: isa

Hej sötnos!
Tack för kommentaren, var superkul att få träffa dig också. Få ett ansikte till personen man hört talas om ;) Hoppas du haft en fin helg, kramar!

2012-11-25 @ 14:54:57
URL: http://cookiedough.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!