Gör om gör rätt

Vid ett körde pappa ner mig i ösregn till ett möte och planering med mina klientombud. Mådde skit så kände mig inte speciellt laddad... Det sista jag gjorde var att lägga rakhyveln i väskan, galet jag vet, men det kändes bra. Tillbaks till mötet, vi gjorde en preliminär planering nu innan resan. Ska träffa À-C två ggr i veckan och träna på deras gym, det kommer vara otroligt psykiskt påfrestande men de har bara en liten spegel i gymmet vilket känns skönt, sedan tror jag att vi trots allt kommer ha riktigt kul, À-C är så härlig. Medan M och jag ska träna på att åka kollektivt, urs känns så jobbigt, men bara att tuta och köra... Alla bitar med dagar och planering kommer falla på plats ordentligt efter resan. Sedan kommer det troligen bli ännu ett studiebesök på fontänhuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!