Skräckblandad förtjusning

Mår inte tipp topp just nu och borde i mitt tycke kanske fått vara kvar på avdelningen. Men ord och inga visor , hade som sagt tydligen inget att säga till om utan jag skulle bara där i från. I alla fall kämpar på och försöker hålla tvången på avstånd men det är verkligen inte lätt. Hur som helst en sak har jag att se fram emot, med skräckblandad förtjusning, resan till Egypten med min bästa , närmar sig med stormsteg , längtan är total! Ska bli så skönt att komma bort och dessutom till värmen och med en toppen tjej , kan det bli bättre ?! Knappast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!