Andas bara andas

Turbulent dag... Mest hängt framför tvn till mormors förtet, men jag har mina dagar då jag bara skiter i allt, antar idag vart en sådan dag. Det värsta med dessa dagar är nog inte vad jag själv känner eller hur jag mår utan hur det faktiskt drabbar alla andra. En del av mig får otroligt dåligt samvete medan en annan del av mig bara nochalerar. Nonchalerar inte bara andras känslor utan mina sitter någonstans högt upp på en piedestal .... Vilket tillsammans med att jag känner mig totalt jävla misslyckad resulterat i att snart har jag inte en kroppsdel utan skärsår... Men i
Morgon är det först gruppen och sedan dags att ta ställning ... Det är ett måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!