Fredag

Varit väldigt orolig idag. Taxi till carema för psykolog samtal, träffade även ett trevligt bekant ansikte där, M som låg inne samtidigt som mig sist, han är underbar, han sa att jag fick permis skulle jag höra av mig så kunde vi ta en fika, och om dem inte var snälla mot mig här så skulle han komma till försvar, gulle! Efter carema taxi tillbaka till avdelningen, riktigt bra samtal med läkaren som vill att vi tar det lugnt med mediciner och så vidare, skönt ! Stämningen på avdelningen har varit lite sådär och jag har kännt mig streasad och på väg att få ett och annat utbrott, men inget. Skulle vilja lägga mig ner på golvet och sparka, slå, skrika, skrika lite till... Om det bara ville komma ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!