Lördag morgon, tidig morgon!

((Skall börja med att tillägga från tidigare inlägg att jag var ganska borta när jag var hos psykologen men det jag minns är att hon sa att det fanns inga tvivel om att jag har tvångssyndrom....kul med tanke på att läkaren här sa att det var bland det absolut svåraste att behandla.))

Blev väckt kvart över fyra i morse av att min kära rumskamrat stod och stirrade på mig och bad om en snus, sedan dess har jag varit vaken och har sådan jävla ångest ... Skit! Kommer bli en lång dag men ska försöka vila lite kanske redan efter frukost om jag nu får vara i fred vill säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!