Luttrad tjej

Idag känner jag att jag är välbekant med psyk .... Känner mig helt enkelt som "hemma" ganska snabbt. Det känns liksom inte främmande längre, allt och inget kan hända. Trots bolltäcke och medicin vaknade jag fyra i morse, segt . Har fått en ny kompis som bara älskar att prata med mig, en go gubbe är vad han är. Han berättar historier och försöker få mig på gott humör, underbar! Riktigt söt liten gubbe, hihi. Annars så får vi se vad dagen har att bjuda, blir ju ännu ett läkarsamtal i alla fall... Så mycket vet jag. Med lite tur kanske jag även får ett och annat besök av välbekanta ansikten. Den som lever få se;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!