Out of controll

Försökt blogga hela dagen men har svårt att sätta ord på allt som händer . Känner mig vilsen och på väg in i väggen. Jag har tappat greppet, försöker skydda alla från mitt mående vilket gör att jag känner en viss press, vill inte behöva ha barnvakt, inte kunna lämnas ensam, gå med farliga saker i väskan ... Det är inte normalt. Ska bara klara mig genom helgen ..."bara"....sedan på måndag måste jag göra något åt den här skiten innan jag går i väggen. Jag är livrädd och kluven, det är kaos.


Kommentarer
Postat av: ellen

Stort tack för dina fina kommentarer! Var rädd om dig, det kommer bli bra!
Kramar

2012-09-23 @ 12:05:39
URL: http://sandal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!