Plikten kallar

Måendet idag är absolut inte  på topp, men plikten kallar om mindre än en timme är det dags att sitta barnvakt, det tar emot något enormt. Borde ladda om batterierna för helgens festande....så taggad men också så nervös. Vad ska jag ha på mig? hur ska jag lyckas känna mig bekväm? eller helst fit och snygg, vilket är en omöjlighet, lycka till! Men nu är det plikten som kallar.....likamed att jag hoppar in i duschen och pappa kör mig till lilla A som har feber, dock brukar han vara rätt pigg och glad ändå....men jag hoppas på att få dega i soffan, i alla fall ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!