Sysselsättning/tidsfördriv

När jag i inlägget nedan skrev att min mamma tror att jag behöver sysselsättning är det inte så enkelt att bara några timmar hitta på något, visst det hjälper men att vara sysselsatt 24 timmar av dygnet för att hålla tankarna i styr det kan jag inte begära av någon. Men tror ändå att hon har rätt det är vad som krävs just nu, för tankarna finns där hela tiden och i nuläget har jag ingen som helst kontroll... Nu kanske jag krånglade till det men ville bar få er att förstå närmare vad jag menar och varför jag eventuellt vill till avdelningen trots att även set känns skrämmande. Men på samma gång så tror jag att jag inte vågar släppa ut mina känslor som det år nu, då jag inte vill skada någon annan än mig själv .. Nu blev det mer invecklat än vad tanken var från början
Men skitsamma kanske hjälper det att skriva helt obegripliga inlägg på en helt obegriplig blogg haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!