Torsdag

Den här dagen har känns lång fast ändå kort. Har hunnit vara ute två gånger, en gång till macken och andra gången tog jag och M från Lotsen (andra avdelningen ) en riktigt frisk och skön promenad i höstvädret, skönt att komma ut. Sedan har jag legat med sprängande huvudvärk och sovit till och från resten av dagen, mindre kul.

Lärt känna min rumskompis mer och mer och hon är väldigt rar och omtänksam. Känns bra! Ikväll har det varit många vakna och vi har suttit på "torget" och haft diskussioner om allt från självskador till relationer och kärlek, ett härligt gäng "karlar" och jag trivs som fisken i havet eller kanske som Fia i havet... Haha nu var jag bra rolig... Nu har jag fått min nattmedicin så ska läsa lite Kalle och sedan försök sova. Tack och hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!