Efterlyses ...!

Smått desperat tjej, eller kanske mest nyfiken. Ord kan ibland göra så mycket ... Tack! Vem är du? Haha! Så nyfiken!

"Åh Fia... Jag följer fin blogg varje dag och det gör ont att läsa att du mår så dåligt. Jag tänker på dig och hoppas verkligen att det ska bli bättre snart, att det ska vända, för du förtjänar inte att må som du gör. Ingen förtjänar det. Du verkar vara en stark person så jag tror verkligen att du kommer klara det här. Fortsätt kämpa, vägen må vara lång men det kommer vara värt det hundra gånger om. Promise. Ta hand om dig. Kramar!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Efterlysning på mig haha! Jag är en 19 årig tjej mer än så vill jag inte skriva här men om du gärna vill veta något mer så kanske du har en mejl:)?

2013-04-29 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!