Ett bra läkarsamtal!

Hade läkarsamtal för en stund sedan, gick tipp topp! Får fortsätta med stesolid och theralen, känns jätte skönt för tror faktiskt det hjälper. Sedan berättade han att han fått svar på remissen till hudläkaren som tyvärr inte hade någon tid men ska börja med en kur acnetabletter nästa vecka och fyra veckor framåt , ska även få någon kräm, bara hålla tummarna på det fungerar!! Berättade även att jag kände mig otroligt deprimerad så han skulle höja dosen på mina antideprisiva, återigen hoppas på det bästa, och så har jag ju terapi 3ggr/vecka och personal dygnet runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!