Gårdagens träning

Var på väg att ge upp, inte följa med för jag började få panik, jag klarar inte detta kände jag bara, det tog emot så enormt. Men efter visst övertalande kom en lagom negativ Fia iväg tillsammans med järngänget och det vart otroligt roligt att träna, Ullis Gullis var ju med och hon är så otroligt full av energi, hon får mig att kämpa, hon ger mig hopp.

I alla fall mitt mål var att svettas och att klara minst 40 minuter powerwalk i riktigt rask takt på bandet och allt eftersom kändes det som om jag skulle kunna gå hur länge som helst, men 40 minuter vart det och sedan några rep dit ups, ganska nöjd tjej ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!