Lycklig tjej!

Jag har sådana underbara vänner hemma i Stockholm, inte konstigt att man känner en stor saknad! Först ringde storasyster och vi pratade lite om hur jag hade det och så och att hon vill komma och hälsa på mig en heldag någon gång framöver, mys! Nästan direkt efter jag lagt på med H så ringde min ängel, hon ville höra min röst och kan säga att jag nästan började gråta av att höra hennes och lyckan bara spreds sig i hela kroppen . Pratat mycket med min BFF daniel också som även han är Ett otroligt stöd. Samtidigt som allt gör ont så tänker jag nu njuta för jag har världens finaste vänner, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!