Sammanbrott

Som taget ur luften, från absolut ingenstans kom det där jävla sammanbrottet. Låg där på golvet, slog och slog tillslut började boende undra om Ullis höll på att sätta ihop möbler, men då hade M blivit otrolig så i samma stund som jag kände att det inte fanns något stopp och jag tänkte krypa ner och skämmas hos personalen så möttes jag av Ullis Gullis och vi satte oss ner och pratade, började nästan gråta, vet inte om det var skam, smärta eller lättnad men tillslut lugnade jag ner mig. Kämpar stenhårt men ibland går det inte. Längtar tills söndag då min ängel kommer hit och det blir kramkalas deluxe, Can't wait!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!