Svar på tal

"har du haft en seriös relation med någn tjej/kille?"

Mitt senaste förhållande varade i fem år, toppen kille men alla mina problem blev för mycket, tog för mycket tid och han klarade inte av all oro. Saknar honom ibland, speciellt med tanke på att vi till en början "bara" bestämt att ta en paus i vårt förhållande och han sa att han ville att oavsett vad att vi skulle vara vänner. Jag har inte hört ett ord från honom sedan augusti förra året, trist men men. Jag har även tagit det beslutet att ta bort honom från Facebook och även alla meddelanden på telefonen och hans nummer, kan verka löjligt men kändes att det var bäst så...

"sover personalen när det jobbar natt?=) få ni väcka dom om det blir jobbigt? tänkte mest på att det är på natten det kan bli som värst ibland. kram"

Det är sovandejour vilket innebär att det alltid är en personal som sover i huset under natten och självklart får vi väcka dem om man mår dåligt eller dylikt. Jag drömde en hemsk dröm i morse, att min lillebror dog i mina armar, urs... Klockan var då tidig morgon och jag sprang ner och väckte personalen, vi satte oss i köket drack kaffe och pratade.

Tycker det är jätte roligt att ni frågar saker, så fråga på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!