Bokstäver... Ord...

Helt naturliga saker, eller? C med flera har konstaterat att jag har otroligt svårt att prata om mina känslor, landa, andas och riktigt våga känna. Det som stör mig är att det är sant, så jävla svårt men ikväll lyckades jag, yäy! Jag ansträngde mig verkligen och insåg inte hur mycket jag håller inom mig. Hur mycket oro jag bär på. Familjen hemma och all skit sak efter sak som bokstavligt faller in, fuktskador och trasig bil, så rädd för hur dem ska få ihop allting, allt kostar:( hur julafton ska bli hos Johanna och om de orkar ha mig hos dem ...men ska försöka sluta oroa mig,vi kommer ha det jätte mysigt och jag längtar, min Johanna saknar dig så mycket!

Men nu så har jag fått nattmedicin och ska slå på ett nytt avsnitt av despert housewifes och så småningom sova gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!