Error

Har inte haft internet under helgen så inte hunnit skriva något. Under helgen har Jag låtit mina matdemor tagit ut sin rätt och, jag var svag orkade Inte kämpa emot...Just nu sker det även väldigt "många" saker som påverkar mig och mitt mående väldigt mycket! Har väldigt svårt med förändringar. Känner mig ganska tom och ensam men försöker pyssla för att få bort demonerna i huvudet. Idag har jag faktiskt gjort klart tre julklappar och jobbar vidare... Rastlös är jag också, hade egentligen ta en vecka i sängen men det går väl sådär lagom bra, men har mer eller mindre invigt min sackosäck idag och pysslat samtidigt som jag kollat på "body of prufe". 
Saknar min älskade syster men vi ses snart! Längtat efter dig, mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!