Jobbigt!

Tog ett stort kliv idag sedan kan jag inte lova att det håller, men har i allafall plockat i hop dem och lämnat personalen. Skall dock erkännas att jag svek mig själv och fick byta tröja för blodet gick igenom och om någon undrar så var det inte så farligt. Nu är det i alla fall gjort och det känns pissjobbigt för nu måste jag verkligen mota Olle i grind som man brukar säga. Anledningen till detta är att jag hade terapi idag och han sa lite fint att snart har jag bott här ett år och är fortfarande inte skadefri. På ett sätt känns det skönt   att försöka lägga lite av bördan på någon annan, försöka släppa taget ge någon annan kommandot ett tag framöver, måste i alla fall försöka!


Kommentarer
Postat av: Malin

hejja, bra jobbat:) kommer vara svintufft, men så värt det och det fixar du! kram

Svar: Tack vännen! Och ja det kommer minst sagt bli en kamp... Men hoppet är det sista som överger oss! Kram <3
Fia

2013-12-12 @ 09:47:20
URL: http://hearthypnotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!