Jul gånger tre!

Har haft turen att få fira julafton tre gånger i år och alla relativt bra. På julafton var jag hos min ängel och hennes familj. Träffade för första gången Johannas äldsta syster Malin jätte härlig men kan Brunnbergare vara annat? Tror faktiskt inte det! Sprakande eld i brasan, "tomten" och klappar och god mat och dryck. Kvällen bjöd på mycket skratt och en del annat synd bara att min sötnos inte mådde så bra och inte kunde göra något, bara se på det gjorde ont. 



Åkte hem till Tyresö på eftermiddagen dagen där på. Lyckades få tag på Daniel som visade sig ha sin son hos mig så jag bjöd över honom och Elias till oss ,
Underbart att få se honom igen, var så länge sedan sist nu... Jävla Muppsala! Mormor och morbror kom innanför dörren runt 18-19 och sedan vart det middag och paketöppning som bjöd på väldigt mycket skratt, min muppiga lilla familj, lyckat! 










Igår förmiddag kom jag tillbaka till Alba   Var det väldigt dött de allra flesta är på permis, både skönt och jobbigt. Vissa saknar jag andra vill jag knappt ha tillbaka (jag är hemsk!) det blev en tidig middag och sedan var det jul igen och öppnade alla paket jag fått från
Alba och tjejerna, jätte fina saker!
Men det roligaste var när ullis öppnade sin present och hon skratta så hon grät haha...'då undrat ni ... Vad fick hon? En rosa joddlande flamingo, så jävla roligt. Sedan var jag helt slut och höll på att somna i soffan så gick och la mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!