På äventyr med systeryster!

Hade en väldigt spännande eftermiddag/kväll tillsammans med min älskade syster. Hon kom och hämtade mig i Uppsala vi pratade non stop hela vägen hem sedan när vi kom hem kollade vi på min favoritfilm såhär i juletid nämligen grinchen! Sedan var det dags att byta om, "klä upp sig" till vad hade jag ingen aning, spännande och lite småpirrigt. Käkade indiskt till middag lite väl starkt för min smak men brödet var mumsigt i alla fall! Tog tuben till Kungsträdgården och syrran frågade gång på gång om jag hade någon hint om vad vi skulle göra så fick jag ett kuvert och öppnade det och där låg en biljett till "the Sounds" på Berns blev verkligen jätte glad även om jag typ bara kunde en låt, en gammal goding Men hela grejen liksom Berns ... Galet aldrig varit där förut. Var riktigt härligt drag och ändå så mysigt, tack syrran för en underbar kväll! 














Kommentarer
Postat av: Malin

åhhh kul! har lite girl crush på maja:D

2013-12-13 @ 15:47:48
URL: http://hearthypnotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!