Ambulans och en natt på sjukhus

En kväll som började så bra slutade inte lika bra. VI skulle bara ta några glas vin, snacka skit och det gjorde vi också men sedan vart jag arg och drack lite för mycket. Minns inte mycket efter att vi tagit hos hem till Daniel. Det sista jag minns är att Linda skriker på mig att ,skärpa till mig, spolar mig med kallt vatten och jag gråter och hysteriskt, "hotar" med att ringa ambulans och plötsligt ligger jag på en bår på väg in i ambulansen utanför Daniel och gråter hyteriskt hela vägen till sjukhuset.
 
 
På sjukhuset fick jag reda på att jag svimmat av och slagit i huvudet. Fick sätta mig i väntrummet med en filt om mig och vänta på läkaren innan jag blev lagd på en brits och uppkörd till skallröntgen,där jag dock aldrig blev röntgad utan skickad till kirurgavdelningen där jag fick träffa yttligare en läkare och fick ligga i korridoren då jag blev inskriven och de tog blodprover, tryck och puls innan jag sov några timmar och sedan blev inkörd på ett rum och fick dropp och de fortsatte att observera varje timme, frågade massa frågor för att kolla mitt minne, frågade om jag hade ont, om jag mådde illa och så vidare. Eftersom jag troligtvis fått en hjärnskakning så måste man vara kvar 12 timmar för obseravtion innan man får åka hem, så till sist efter många timmars sluddrande, värk, ensamhet, förvirring och smärta fick jag ta mig hem runt 16 tiden. Ringde mamma och pappa någon gång under förmiddagen, mamma, båda två var arga men samtalet slutade med att mamma grät och sa att hon var ju orolig. Fick även frågan av läkaren som skrev ut mig om de skulle ringa psyk pga mina armar och att jag även igår brände mig med en tändare avsiktligt så pass mycket att jag fick en rejäl blåsa på armen. Det vart kaos när jag kom hem...som sagt mamma och pappa är inte så glada och mamma vill typ låsa in mig så hon har koll på mig och pappa sa att jag inte ens försöker och mamma att det blir bara värre. Kan kankse inte annat än hålla med, får se i morgon om jag ska ringa psyk och se om dem kan göra något fram till att jag flyttar om jag flyttar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!