And she's back in bed

Efter att ha lämnat Daniel igår är jag fast i sängen mer eller mindre. Känner mig ensam och ynklig, men mest känner jag mig tom. Jag hoppas jag kan ställa allt till rätta som gått fel på senaste tiden, har inte råd att förlora mer än jag redan lyckats med.
Idag var jag och hämtade ut mina journaler för att lämna dem till C. Som ska skicka dem till Uppsala, det var fan en hel bok .... Om allt går vägen nu med papper och så flyttar jag vecka 10-11 någon gång i mars helt enkelt, på ett sätt längtar jag eftersom allt känns så upp och ner här. Men hoppas för allt i världen att inte lämna Stockholm med mer bagage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!