Avund

Jag vet att man inte ska vara avundsjuk, men ibland kan jag faktiskt inte låta bli. Du har verkligen allt det där jag önskat mig de senaste fem  åren, det jag ALLTID i tystnad hoppats skulle hända mig  bara jag hade tålamod. Jag leve i skuggan av dig, jag gjorde allt för dig, allt för att vara älskad, men istället för att komma närmare fick jag oss att glida allt längre isär och tillslut fann det inte längre något som var oss, det var  DU ,och det var JAG men aldrig VI och jag kommer aldrig glömma dig och kankse heller aldrig sluta hoppas att det en dag ska bli du och jag IGEN. Trots det faktum att jag praktiskt taget raderat dig ur mitt liv. Du har allt jag någonsin kunde önska mig, han älskar dig och han släpper in dig, du är hans ängel, hans prinsessa precis som allt etn gång började för mig, men det kommer ALDRIG få samma slut, kan inte sluta avundas dig, förlåt jag skäms.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!