Bajen bandy

Idag har jag varit ute på äventyr, inte helt fel med tanke på hur stökigt och tråkigt det varit här hemma på morgonkvisten ... Morbror kom och hämtade mig vid ett vi åkte till zinkensdamm för att se Bajen spela kvart mot Broberg. Första halvlek hade Bajen övertag och spelet flöt på riktigt bra i andra vart det mer spännande då Bajen tappade och Broberg kom igen men det slutade med att Bajen gjorde ett grymt sista mål och vann matchen med 7-5!! Trevligt med kvalitetstid med morbror, mycket uppskattat! Efter matchen mötte vi upp mormor och käkade på restaurang, och jag käkade rumpstek för första gången i mitt liv, haha! Idag känns livet lite bättre, lite lättare kan bero på att jag haft fullt upp med massa kul och kanske framförallt för att jag fått krama på min bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!