Hjärtedagen

Well well har inte riktigt uppdaterat er på hur hjärtedagen blev. Blev några öl hemma medan jag försökte göra mig snygg innan vi, jag och Sanna lämnade Daniel på vägen och åkte in mot söder. Det blev en mysig middag med god tapas och underbart sällskap, bjöd på många skratt och för ett tag kände jag mig så otroligt lycklig! Efter vi hade käkat kom Maddis och Stefan och drack öl med oss, och vi travade vidare till kvarnen för kvällens sista öl innan hemgång, dock slutade kvällen inte där utan för mig började den med att gömma mig för att sedan gå all in och avsluta kvällen med bravur.... Eller något i den stilen ;) bakfull som fan på fredagen vill jag lova, död så in åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!