Terapi på stan

Kom upp tidigt idag och pappa ville ha frukostsällskap så blev en mysfrukost bara jag och pappa :) efter frukosten började jag göra mig i ordning för att träffa A-C. Skönt att för en gångs skull ha ordentligt med tid så man kan göra sig i ordning i lugn och ro. Mötte upp A-C och tanken var att vi skulle åka till kungliga biblioteket, men det visade dig att de höll på att renovera och skulle inte öppna förrän till våren, typiskt . Vi var inte ledsna för det utan tog oss istället till gamla stan, så mysigt där. Visade mitt favorit café för A-C där vi även tog en fika och pratade massor, så mysigt. Efter fikat vart det alldeles för mycket shopping helt klart, men ibland måste man väl få unna sig lite också ;) kort sagt en riktigt toppen dag so far! Nu sitter jag utanför Daniels port och väntar på att moppen ska komma hem och släppa in mig så jag kan laga mat.... Skämmer bort honom haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den chailatten var sååå god!Tack för några mysiga tim i s

2013-02-23 @ 01:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!