Tvångscirkeln

Har nog aldrig riktigt insett hur begränsad jag faktiskt är. Mina tvång styr min vardag, nog mer än jag velat erkänna för mig själv. Just hemkommen från en långpromenad, samma promenad som jag gick varje dag när jag var riktigt sjuk, kunde till och med bli flera gånger om dagen. Under min promenad gick det upp för mig....att jag hela tiden byter ett tvång med ett annat, vet inte exakt hur jag ska beskriva det med ord, men det är en slags "straffmetod" om jag inte gör ditten och datten så MÅSTE jag göra något annat för att straffa mig själv, flummig föklaring, men ligger jag inte på toa med huvudet över sitsen och fingrarna i halsen så är det rakhyveln som kommer fram och är det inte det så tvingar jag mig själv att gå den där promenaden trots att jag egentligen är svimfärdig. Helt sjukt hur detta styr mig, måste få ett slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!