Allting går upp för mig när solen går ner

Ungefär...IGÅR planerande jag seriöst hur jag skulle dö IDAG. Igår var en tuff dag som ni kanske förstår av föregående ord. Kvällen var värst, både jag och Daniel var total depp och inte alls oss själva, någonstans inne i dimman helt enkelt. Jag försökte döda min smärta med fingrarna i halsen som sedan eskalerade i planering av att ta mitt liv, så jävla illa. Får om och om igen påminnas om att jag är tjock / fet ....känns bra när alla håller med eller säger att man måste acceptera det, det är då man vet att det är verklighet. Det är väl den verkligheten som jag så fint försöker lösa med döden som enda utvägen då det antagligen är den enklaste vägen i alla fall för mig. Snabbt och enkelt. Så otroligt trött, trött på allt.


Kommentarer
Postat av: isa

tack tack tack för dina tips finis! du var så söt i din gröna "dräkt", önskar du kunde se det själv. du är värdefull! kramar i massor

2013-01-23 @ 15:09:51
URL: http://cookiedough.spotlife.se
Postat av: Anonym

Kämpa på, kämpa på! Det kommer bli bättre även om det kan vara svårt att tro det. Du är stark. Kramar

2013-01-23 @ 19:10:48
Postat av: annapanna

Finaste du, jag blir så orolig när jag läser din blogg jämt.Sluta hålla på med allt detta, du är inte värd att behöva må så här dåligt som du gör. Jag önskar att jag kunde trolla lite grann och få dig på tusen gånger bättre humör och mycket mindre sjuk än vad du är nu.
Sofia du vet att du är en av dom finaste människor jag känner. Även om vi inte alltid träffas så jätte ofta så är du en av mina bästa vänner. Jag älskar dig och både jag och du vet att du har många runt om kring dig som verkligen gör det också. Ta vara på livet och lyckan med de människor som förtjänar det. Allt annat ska du bara skita i och försök att se ljuset i det lilla, då har du mer att se ljus i till slut och förhoppningsvis nästan behöver solglasögon för allt underbart.
Tänk på dig själv, må så bra du kan, försök att ge dig själv positiv energi och älska nuet.
Du vet att jag alltid finns där för dig min ängel. Miljoner kramar och massa med kärlek till dig gullefjun!!!
DU är Underbar!

2013-01-24 @ 01:21:28
URL: http://annasteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!