En helt okej dag

Idag har jag varit i full gång hela dagen. I förmiddags vart det en sväng till mormor med bak och prat därefter mötte jag upp A-C i centrum för kaffe och prat, sedan gick vi till biblioteket (älskar bibliotek !) och lånade böcker om borderline för att lära mig mer och även en bok för anhöriga som jag vill att mamma och pappa ska läsa i hopp om att de ska förstå min sjukdom och hur jag fungerar. Måendet annars då, har det väldigt kämpigt med borderlineen just nu plus att jag vantrivs något otroligt med min vidriga kropp, urs, hoppas att dieten och aktivitet hjälper nu! Håll en tumme är ni snälla, för jag orkar inte mer. Det kliar i fingrarna när jag mår såhär och kan inte riktigt låta bli rakhyvlarna, fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!