Heldag med Linda och Liam

Idag väljer jag att skriva om det positiva som dagen faktiskt bestått av, även om det har varit mycket som har varit jobbigt och min borderline spökar otroligt mycket just nu...tillbaka till det POSITIVA! Dagen har bestått av mycket snack och härligt umgänge, trots att jag lyckades "försova" mig i morse. Mötte i alla fall upp Linda i centrum och vi drack kaffe och snackade skit, mysigt! Känner att det är så roligt att Linda och jag hittat varandra och hur kul vi faktiskt har tillsammans och hur mycket hon peppar mig, vi kankse till och med peppar varandra, i alla fall när jag mår bättre ;)  glad att hon blivit en stor del av mitt liv och att hon ger mig lite "uppläxning" det är nog bra för mig .Tack Linda! <3

Efter kaffet hämtade vi Liam och sedan fortsatte vi mysa hemma hos Linda. Liam är typ världens sötaste, han har lärt sig att säga "Fia", gullunge, sådant värmer i hjärtat och ännu mer värmer det när han vill mysa och leka med just MIG ( inte för att det  var någon annan där än Linda iof....HAHA! men lite egoboost måste man ju få ha)

Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2013-01-30 @ 16:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!