Kaos1 i mitt hjärta

Är så full av känslor, så överväldigad, exalterad att jag inte vet vart jag ska börja , vilken dag! Borderlinegänget med andra ord jag och Johanna fick chansen att se en pjäs om just borderline. Jag har ju nyligen fått denna diagnos och det är mycket jag fortfarande inte vet om den, så denna pjäs är något jag sent kommer glömma, tack Johanna för att du tog med mig. Och en eloge till teatergruppen kaos1 som har haft mod och styrka att klockrent beskriva denna sjukdom och hur illa psykiatrin kan bete sig allt för ofta. Klockrent! Efter föreställningen var jag otroligt skakig grät nästan, fick chansen att träffa dessa två underbara tjejer som är ett år äldre än mig, kramas och tacka, det var en uppenbarelse, en uppenbarelse jag önskar mina föräldrar kunde få se, kanske en chans för dem att förstå vad jag faktiskt går igenom VARJE dag, vilket jävla helvete det kan vara. Efter pjäsen lirade borderlinegänget vidare till café60 och myste med fika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!