Pulverdiet

I början av veckan köpte jag hem nutrilletts "quickweightloss" för jag orkar inte ha det så här längre, trivs inte alls med mig själv, så pass illa att jag ibland funderar på att gå under jord och aldrig komma upp igen. I alla fall nu har jag seriöst börjat med dessa pulver, tar tre gånger om dagen, alltså frukost, lunch och middag och sedan frukt som mellanmål. Just nu har jag bara vanlijsmak men tänkte köpa choklad så jag kan variera mig lite. Känns bra i alla fall, men måste komma i håg att få i mig ordentligt med vätska också, håll tummarna på att jag mår bättre av detta nu!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Kul att du tar tag i något hjärtat :) men som sagt gör det med måtta och låt det inte gå över gränsen. Du är fin som du är och kroppen mår inte bra av för stora förändrigar :) men så länge du själv mår bra och bättre så vore det toppen. Håller alla tummar jag har och tycker verkligen att du är värd att må bra. Puss min fina

2013-01-31 @ 20:23:00
URL: http://annasteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!