Svar på tal

Malin
hur gammal är du? Jag är 23 år gammal med andra ord född 1989
har du provat dbt? vad tyckte du i så fall? Jag har Inte ännu  prövat DBT behandling men många säger att det är den mes effektiva behandligen mot just självskadebeteende och borderline. Men tanken är väl att  jag först ska få någon form av boende, tyvärr inte behandlingshem som jag själv skulle önskat, men när det är löst så skall jagf trolitgvis påbörja en DBT behandling.
vad är "bakgrunden" till att du blev sjuk? Det är alltid svårt att säga exakt vad som gjorde att jag blev sjuk, men jag skulle väl delvis säga att jag umgicks med fel personer samt att jag på något sätt försökte hitta mig själv och passa in. 
 
Anonym
Vad vill du jobba med i framtiden? Tycker denna fråga är väldigt svårt att svara på då jag inte ens ser mig själv om en dag framåt eller ens en vecka, en dag/timme i taget. Men om jag hade varit tillräckligt duktig så skulle jag jag nog vilja vara proffesionell dansare eller i alla fall danslärare/koreograf
Vill du ha barn? Som sagt svårt att tänka på framtiden men när min storasyster för några veckor försökte dra fram lite hopp hos mig så kom jag faktiskt fram till att är det något jag vill så är det att  bygga upp en familj.
Vem står dig närmast? Om jag bortser från min familj som såklart alltid kommer vara närmast, de är ju trots allt min familj. Jag skulle säga att Johanna och Daniel är dem som står mig närmast, dem jag känner att jag kan prata med om vad som helst och som stöttar och förstår mig men kan även dra fram pekfingret och dra upp ögonbrynen för att jag ska fatta. TACK FÖR ATT NI FINNS!
Hur ser en typisk dag ut för dig i nuläget? I nuläget är jag inneliggande på en psykiatrisk avdlening i Haninge och dagar går mest ut på att sova och äta lite som hemma, fast där har jag en tv ;)
 
Johanna
Hur mycket tycker du om mig på en skala från ett till tio? (: hahahha

Älsklingen....det går inte att sätta en skala på hur mycket du betyder för mig, du har varit min räddning och lärt mig leva, inte ge upp, du finns alltid där, du är min Idol som jag alltid sagt, Jag älskar dig så mycket att ord inte kan beskriva det, du är den jag litar på till 110% och som ALLTID ställer upp till 200%, med andra ord som du förhoppningsvis redan vet är du bland det absolut finaste jag har! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!