En sväng till gamla Uppsala

Våffla på Odingsborg en gigantisk och utsökt våffla, himmelskt, haha! Har haft en mysig förmiddag med mamma, pappa, Leo och Kicki (mammas bästa kompis) gjorde en liten utflykt till gamla Uppsala och det mysigaste stället Odingsborg, med mysigt sällskap också för all del. Alltid eller nästan alltid uppskattat med besök, dels se "bekanta" trygga ansikten men också en chans att ta paus från huset och allt som händer här, slippa tänka bara vara. Men tror mitt nya namn får fan bli olyckan inte nog med att jag hade/har stora problem att ta mig fram med de där jävla kryckorna så fick jag en glass över hela mig för att struten gick av, just my luck helt enkelt... Kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!