F.U.C.K

Ärligt varar längst? Är det okej att ena dagen bli kallad fläskpadda och sedan bli kallad EXTREMT överviktig...? Jag vet mycket väl att jag inte är smal och tycker redan att det är ett problem... Annars skulle jag knappast hata mig själv så mycket som jag gör just nu, och ja något behöver jag göra...men känner mig mest skör och för mycket blev saker som det blev, kunde inte sprungit snabbare från kontoret hysteriskt gråtande och nu är det blod på golvet i badrummet som jag inte ens orkar bry mig om och jag har än n gång lagt om mina sår som det känns det hela tiden strös salt i dem, när blir det bättre? Blir det bättre?

https://cdn2.cdnme.se/2700678/6-3/pic_51e3bfb99606ee0f1e5a3cb1.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!