Home sweet home ?

Helt sjukt att jag börjat kalla Uppsala för "hemma" hade inte ens tänkt på det innan igår, eller jo kanske... Haha. Blev i alla fall en mysfika inne i stan med Isa och Johanna , snackade massa skit och jag berättade massor om Alba och mina vänner där och alla tokigheter jag hittat på och fått uppleva med personal osv. Kändes som jag snackade sönder både Isas och Johannas öron stackarn som inte sovit en blund, men du ska veta att jag uppskattade verkligen att du tog dig tid :) guldvärt! I kväll har jag hängt med Daniel, käkade en rejäl middag "ute" med andra ord käkade vi på grillen och jag tröck i mig som om jag aldrig sett mat förut... Blir äcklad när jag tänker på det. Nu ligger jag i sängen hemma? I tyresö och åker hem till uppsala i morgon, vad fan är "hemma"? Egentligen ....känns som två olika liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!