Karma is à bitch

Jag undrar vad jag gjort för ont i mitt liv för att ha sådan otur? Någon som har en ide kanske? Haha! En dag av tre veckor har snart nått sitt slut. Lyckades i alla fall ta mig ut en stund, hoppade på ett ben tre trappor ner och vi ska inte prata om hur jag tog mig upp till rummet igen någon timme senare, krypandes haha! Alltså detta är mer än deprimerande...
Tack och lov att jag i alla fall har en dator med serier och film, dock blir man ju sjukt osocial och och känner sig lagom mobbad, tur att alla är så
Snälla men hatar att behöva ringa och
Be om hjälp hela tiden...blööö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!