Trollmor <3

I förmiddags runt strax efter tolv hade jag lyckats få mig och kryckorna till AC s lägenhet, möttes med en varm och kärleksfull kram, det var ömsesidigt kan jag lova. Vad kan jag säga... Det var underbart att träffa henne igen, krama henne, höra henne skratta och "snacka skit " tillsammans och timmarna bara flyger iväg, älskade trollmor! Hon har verkligen en stor plats i mitt hjärta och kommer alltid vara nära mig. Vi båda går igenom jobbiga saker i livet just nu, men jag tror det hjälper att vi har varandra, att vi förstår varandra, det där lilla extra... Som man inte riktigt kan sätta ord på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!