Besök av syster och mamma

Hade ju som sagt finbesök av syster och mamma. "Tvingade" dem att komma in och hälsa på Ullisgullis bara för hon var så nyfiken på dem och så fick syrran se mitt rum . Sedan hoppade vi in i bilen och drog ut på landet med andra ord fullerö och spenderade den soliga eftermiddagen där med fika i solen. Efter det körde syrran hem mig en sväng och jag fick vila lite innan personalen någon timme senare skjutsade ner mig på stan där vi åt middag tillsammans på linne café, mysigt. Blev en lång och intensiv dag men så underbart att se dem.

https://cdn1.cdnme.se/2700678/6-3/pic_51cbdc85e087c3381d2878fd.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!