Broken

Igår kväll satt jag där igen, rädd för mig själv. Länge och väl satt jag bara... Men visste att jag skulle handla och innan jag visste ordet av satt jag där i panik och det bara rann längs min arm, det tog inte slut. Ringde efter personalen trots att det redan var för sent, men eftersom det inte ville sluta rinna visste jag inte vart jag skulle ta vägen, höll på att bli en tur till akuten men tillslut slutade det att rinna. Idag är en ny dag... Och jag har ångest i allra högsta grad vet inte vart jag ska ta vägen!? Vad fan jag ska göra ?! Vet bara vad jag vill men det är fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!