Grekland

Har funderat fram och tillbaka, bollat med personal och vänner, men nu är jag inställd på att åka! En dag i taget, jag har familjen med mig och mentalt min Johanna som alltid finns i min ficka och en varsin plats till Daniel och Sanna på varsin axel! Skiter i vad som händer innan eller under resan en dag i taget och ska prata med mamma och hoppas på extra stöd från henne under resans gång. Jag är redo att ta den här fighten trots att jag är något ostabil för tillfälle så tror jag sol, familj och stranden, ett miljöombyte vara bra!


Kommentarer
Postat av: sanna

Heja FI!

2013-06-23 @ 12:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!