Lite myspys i mörkret

Igår vart det fullerö igen och full rulle. Jag Emilie och ullisgullis åkte ut till fullerö och hade så mysigt, vi kom till och med innan dem öppnat så fick sitta i bilen och vänta, haha! Sedan strosade vi omkring i affären timme efter timme och bara tog in det underbara lugnet, sällskapet och tiden. Jag använde mitt presentkort .... Skratta inte nu mamma men jag köpte en jätte fin kruka och en perfekt plastblomma ;) plus en fin väggklocka lite gammaldags stil i svart som jag ska byta ut min gröna plastiga Ikea klocka emot, wuhu! Sist men inte minst tog vi oss en fika och vi pratade och skrattade, det var så lugnt och skönt. Sedan blev det nya äventyr då vi skulle fixa present till dagens födelsedagsbarn som råkar vara chef här, var så kul att få vara med och välja och hon vart så glad, en lyckad förmiddag/eftermiddag :)


Kommentarer
Postat av: Mamman

Plastblomma.....jag skrattar inte.....jag fnyser upprört.

2013-06-28 @ 00:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!