Några riktigt turbulenta dagar

Härom kvällen bröt jag ihop totalt, så jävla trött på att inte få hjälp när jag ber om det. Kommer jag så behöver jag hjälp DÅ inte fem minuter senare, inte 10 minuter senare, så det slutade i tårar. Så jävla trött på mina ätastörningar nu, jag har fått nog och kämpar så in åt helvete, har ju trots allt hållt upp med kräkningarna ett bra tag nu. Det vart i vilket fall för mycket och jag kunde inte hålla inne mer så tårarna började rinna, men tror det behövdes, men som sagt trött på att inte bli prioriterad... ! Fick även ett väldigt avgörande och samtal från min älskade mamma gällande Grekland. Hon sa i all välmening att om hon hade fått bestämma så kan skulle jag inte fått följa med och hon har också gett mig alternativet att inte åka med. Bara att ha valet känns skönt! Men börjar mer och mer inställd på att faktiskt åka men vi får se hur det blir, vad som väger mest och vad som faktiskt funkar för mig.


Kommentarer
Postat av: Madde

Never stop believe in yourself<3

2013-06-18 @ 14:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!