Hur går det?

Lite kvällsbloggning innan jag total däckar, trött tjej ! Idag har jag haft ett samtal med chefen här på Alba som mest bara ville kolla hur det känna för mig, om jag tror på det här och att det är viktigt kanske till och med det viktigaste att det får ta sin tid och för dem att vinna min tillit. Vi pratade om maten oxk jag vill följa matsxhema igen för att få litw struktur, vi ska peata mer om det i moegob och se vad dem kan käpa in oxh aå, vågar inte hoppas för myckwt men det verkar ju inte helt omöjligt i alla fall. Annars idag st jag sett till att få liten ordning och reda i mitt rum och på torsdag blir det ännu en sväng till Ikea för att köpa de sista grejerna jag önskar mig nattduksbord och tv bänk, yäy!
Eftersom jag sov så dåligt i natt så har jag nu lite sovångest, plus att jag däckade någon timme tidigare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!