Min intensiva fredag!

I förmiddags var jag Ida och David och tränade på Friskis, bara det att vi fick åka två gånger då David glömt pengar :p jag gick i rask takt på löpbandet i 30 minuter sedan körde jag med coaching av David först armar och sedan situps. Känner mig inte helt nöjd med dagens pass men måste försöka se de små tingen i allt jag gör. När jag kom tillbaka fick jag och David ihop den sista möbeln till mitt rum, tvbänken, det går framåt!

Fick ett samtal från mormor som undrade om dem (hon och Micke ) fick komma och hälsa på och jag hade inte hjärta att säga nej, men så här i efterhand är jag nog glad att jag sa ja. De dök i alla fall upp strax efter tre och det blev en sväng till Ikea för att köp lite detaljer som saknades för att sätta upp min sänghimmel och nya röda taklampa och så blev det även doftljus och blomma från mormor, det kommer nog bli bra det här! Efter Ikea tog vi en snabbfika och jag blev avlämnad för typ en timme sedan och nu kämpar jag och Helmut för att få upp sänghimmelen, sedan är det klart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!